bada




Idag har Lita dushat för första gången här i alla fall
Hon luktade bebis och lite kiss om vi ska va ärliga.
Så jag fick äran att dusha henne.
Jag blev nästan lika blöt som Lita och hon
tyckter det var konstigt och stog bara still om hon
fick luta sig mot mig så då blev vi lika blöta.
Det kanske var det som var hennes tanke.


Sen slog jag in henne i min kofta och en minut senare
så somnade hon och sover fortfarande.
Hon fick också klippa klorna så nu är hon
nog helt utmattad av alla SPA upplevelser





Mella slapp undan men nu börjar jag undra om inte hon också ska bada
Hon somnade utan att hon bada, eller så låtasas sov hon för att slippa!!



Kommentarer
Postat av: annica

Vad duktig hon är när du kunde klippa klorna, jag har inte lyckats ännu med mina. Det jobbet lejar jag bort. Mella är smart som alltid, mormors flicka!!!

2011-03-22 @ 15:55:59
URL: http://quiltstickan.zoomin.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0